fbpx
הקצעת שורשים וטיפול שיננית

כל הטיפולים

שיקום הפה: הטיפול למראה חיוך אסתטי ויפה!

טיפולי שיקום הפה הפכו לנפוצים מאד בשנים האחרונות ויש לכך סיבה טובה מאד. כפי שאפשר להבין מהשם שלהם – מדובר בטיפולים מורכבים שהמטרה שלהם היא להחזיר לחלל הפה ולמערכת השיניים את המראה היפה והאסתטי אחרי שהשיניים הוזנחו או נפגעו לאורך השנים.

ישנן הרבה מאד סיבות מדוע חלל הפה והשיניים מגיעים למצב כזה שבו שוקלים בחיוב פשוט להחליף אותם אך אין ספק שעם הטכנולוגיות שקיימות כיום מדובר בהצלה של ממש עבור אנשים שעושים מאמצים שלא לחשוף את השיניים שלהם ואף לעיתים אינם מחייכים בגלל מבוכה הקשורה במראה שלהם.

בזכות ההתקדמות הרבה שחלה בענף רפואת השיניים – אחרי טיפול של שיקום הפה אי אפשר לדעת שלא מדובר בשיניו הטבעיות של אותו מטופל והחיוך שלו, מלא השיניים, ייראה טבעי, אמיתי ופשוט מושלם!

טיפולי שיקום הפה בהתאמה אישית

באופן כללי אפשר לומר שטיפולים של שיקום הפה הם טיפולים שקשורים בהחלפת השיניים בשתלים. שתלים אלה הם שיניים מלאכותיות שמחוברות בחוזקה לחניכיים ותורמות למראה יפה ובריא של הפנים ושל חלל הפה בפרט. מכאן שהטיפול חייב להתחיל בעקירת השיניים שצריך לסלק מחלל הפה.

כעת קל יותר להבין את המורכבות של טיפולי השיניים שמטרתם הוא שיקום הפה. ברוב המקרים אין מדובר בטיפול אחד או שניים אלא בסדרה של טיפולים שבכל אחד מהם מתבצעת פעולה אחרת שתקדם אט אט את התהליך כולו ותשפר בכל פעם במעט את המראה.

בסיומה של סדרת הטיפולים הפה ייראה נהדר, מצב הרוח יהיה מרומם ויהיה קל להבחין שהמטופל עבר תהליך של שיקום הפה. אין ספק שמעבר לבריאות הפה והשיניים – מדובר בעניין חשוב מאד של מצב רוח טוב ומרומם. מכאן והלאה – יהיה זה בידיו של המטופל לפעול על פי ההנחיות שקיבל מרופא השיניים ולשמור על תוצאות הטיפולים בעזרת שמירה על היגיינה גבוהה בחלל הפה.

אל מי פונים לצורך טיפולי שיקום הפה?

מכיוון שמדובר בטיפולים שנחשבים לחדשים יחסית בעולם רפואת השיניים, חשוב מאד לפנות אל רופאים שמתעסקים בתחום זה ויש להם ידע וניסיון רחבים ככל האפשר.

טיפולי שיקום הפה, כאמור, כוללים פעולות שונות מעולם רפואת השיניים והכירורגיה ולכן נדרשת רמה גבוהה של ביצוע על מנת להציע ולאפשר למטופלים גם טיפולים ברמה גבוהה. לכל אדם מגיע החופש לחייך עם פה מלא שיניים שייתן לו ביטחון ותחושות טובות ובלי לחשוש שמא מראה השיניים יגרום לו למבוכה או לכל בעיה אחרת בדימוי העצמי שלו. כיום זה אפשרי הודות לטיפולי שיקום הפה, מה שלא היה קיים ואפשרי בעבר.

השתלים וחומרי הגלם חזקים ואיכותיים, עמידים במיוחד והתוצאות של הטיפולים יישארו למשך הרבה מאד זמן. חשוב לעקוב אחרי השימוש והבלאי של השתלים על פי הנחיות הרופא שביצע את הטיפול וכך לוודא שההתקדמות היא בדיוק על פי המצופה.

שיקום הפה